Rudi's KR2 ZS-VYZ

Kend Rand designed his KR-1 in 1972, he also pioneered a state-of-the-art foam-and-fiberglass composite construction method which has now become standard in homebuilt, commercial, and military aircraft.

Moderator: Moderators

Rudix
1k poster
1k poster
Closest Airfield: Rhino Park
Has liked: 2 times
Been liked: 0

Re: Rudi's KR2 ZS-VYZ

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 11:17 am

JvTonder wrote:Baie geluk Rudi hoop jy geniet haar terdeë, absoluut pragtig!

Sal jou volgende naweek sien aangesien AXT ook vandag weer in die lug gekom het, moet nou net die prop uitsort, kry net 4600rpm max. Gelukkig sê Cyril hy vlieg soos 'n droom EN die radio is nou ook reg.
Dankie Jaco!

Ek is bly AXT vlieg weer! Ja, 4600 is 'n bietjie laag, maak die prop effens korter en sy sal mooi vlieg, bly Cyril is tevrede, nou kan jy weer vlieg =D> =D>

Sal jou volgende naweek sien, hoop die weer is so mooi soos die naweek!
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 11:19 am

FLYBOY OBD wrote:
Rudix wrote:She flies again!

Ferdi took VYZ for a few test flights today and after a few adjustments all is well! Thanks Ferdi!

Now only the pilot needs sorting out :shock:
img_3579_std.jpg
img_3582_std.jpg
Cowling back on and ready to go!
img_3587_std.jpg
Ready to go, the engine has a great sound, very un-VW like :D
img_3608_std.jpg
Taxing back to the hangar after a successful flight.

She will now be moved to her new home at Rhino Park.

Fly safe,
Rudi
Baie geluk Rudi!Ek sal eendag kom kuier op Rhino om die mooi KR te sien!I love KR's!Maak gou n plan om die conversion te doen!Jou kr lyk pragtig!
Dankie! Jy kan gerus kom kuier, is gewoonlik daar op 'n Saterdag, vlieg in die oggend en peuter in die middag :D
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 11:20 am

giarc64 wrote:<<moderated - language>> this kr2 is a sexy machine.

I can't wait to get wpx in this position.

Thanks Craig! WPX is going to be even better!!
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 11:28 am

Tonight ZS-VYZ sleeps in her hangar at her new home Rhino Park!

She was flown to Rhino Park this morning under perfect conditions, she is really going well now! Other than a rev counter that is acting up that I will replace with a MGL one and a battery that I will replace as well she is now ready!
wb0p7530_std.jpg
wb0p7531_std.jpg
Filling her with AVGAS at the fuel bay at Wonderboom for the flight to Rhino, a very short flight in a KR2 :D
wb0p7534_std.jpg
In her hangar at Rhino, need to clean the hangar a bit after it stood empty for a while!

Now the fun starts for me, taming the beast :shock:

Fly safe,
Rudi
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Willie
1k poster
1k poster
Closest Airfield: Hippo Pools
Has liked: 4 times
Been liked: 3 times

Unread post by Willie » Sun Oct 23, 2011 11:42 am

Baie geluk Rudi
Die KR2 is baie maklik om te vlieg, so die vlieenier is dalk die "beast". Beslis makliker as die Bushbaby en die Thorp T18 Tiger. Sorg net dat jy sideslip op eindnadering en jou spoed af kry na 70mph voor jy eers probeer om te land. 60 oor die klavier. Omdat die vlerke so laag op die grond is, sit jy op 'n lug kussing en is dit amper onmoontlik om 'n harde landing te maak. Jy rond uit en hou so laag moontlik met die krag af die neus redelik hoog met min of geen uitsig tot die wiele raak. Druk die stok net bietjie vorentoe om die stert te lig en op die hoof wiele te hardloop. nou kan jy ook sien waar die baan is tot die stert later sak met stok amper heel voor. Jou taxi spoed behoort nou loopspeod te wees. Ry sig, sag om te sien waar jy heen gaan. My voorstel is om nie op 'n baan korter as 1200m begin nie. Laat Piet jou uit teken en vlieg Wonderboom of Lanseria toe vir landings tot jy gemaklik is. Nou dat jou spats af is kan jy Koos Botha vra om daar te oefen op Donkerkoek.

Dalk moet jy eers iets leer vlieg soos die RV6 want dan het jy geen opleiding in die KR2 self nodig nie.

Ons gaan nog baie pret saam geniet. Ek kan nie wag om te sien of ek jou gaan pak gee met spoed nie. My prop is uitgewerk vir 200 myl per uur teen max. OPM. en 120pk :D
ZS-UJC Hatz Bi-plane
ZS-UGS Evans VP 2
ZS-UNC & ZS- UUJ KR2
Beachcraft Musketeer ZU-VMM
ZS-EYT Siai Marchetti 205
Jabiru J400 ZU-VHB
Zenith 601 XL ZU-DVN
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 12:23 pm

Willie wrote:Baie geluk Rudi
Die KR2 is baie maklik om te vlieg, so die vlieenier is dalk die "beast". Beslis makliker as die Bushbaby en die Thorp T18 Tiger. Sorg net dat jy sideslip op eindnadering en jou spoed af kry na 70mph voor jy eers probeer om te land. 60 oor die klavier. Omdat die vlerke so laag op die grond is, sit jy op 'n lug kussing en is dit amper onmoontlik om 'n harde landing te maak. Jy rond uit en hou so laag moontlik met die krag af die neus redelik hoog met min of geen uitsig tot die wiele raak. Druk die stok net bietjie vorentoe om die stert te lig en op die hoof wiele te hardloop. nou kan jy ook sien waar die baan is tot die stert later sak met stok amper heel voor. Jou taxi spoed behoort nou loopspeod te wees. Ry sig, sag om te sien waar jy heen gaan. My voorstel is om nie op 'n baan korter as 1200m begin nie. Laat Piet jou uit teken en vlieg Wonderboom of Lanseria toe vir landings tot jy gemaklik is. Nou dat jou spats af is kan jy Koos Botha vra om daar te oefen op Donkerkoek.

Dalk moet jy eers iets leer vlieg soos die RV6 want dan het jy geen opleiding in die KR2 self nodig nie.

Ons gaan nog baie pret saam geniet. Ek kan nie wag om te sien of ek jou gaan pak gee met spoed nie. My prop is uitgewerk vir 200 myl per uur teen max. OPM. en 120pk :D
Hi Willie!

Dankie!!

Ja, die vieenier is verseker die "beast" in die geval! Ek is bly sy sideslip lekker, ek is baie lief daarvoor! Ek het so 'n bietjie tyd in RV's hoofsaaklik 7's en ek dink hulle vlieg baie maklik, baie makliker as 'n Bushbaby of Jabbi so daar is hoop. Ek sal maar vir my eerste landings na Wonderboom gaan, dis naby en lank genoeg vir 'n 737 so ek behoort die KR daar te kan land :D Sal dan maar versigtig vir Rhino kom probeer.

Met die nuwe hidroliese remme moet ek in elk geval aan die spats werk so ek sal hulle eers later as ek gemaklik is terug sit. Ek vind ek kan redelik goed uit haar sien met die stert op die grond, net 'n klein blinde kol reg oor die spinner so dit pla nie erg nie, 'n effense sig sag is al wat nodig is. Teen lae spoed is sy maklik op die grond. Sal met Piet gesels, sal die maklikste wees as hy kan help.

Ja, ons gaan lekker speel, ons sal maar sien met die spoed maar ek (en Ferdi) is nie bang nie :D :D Watter prop swaai jy? Die P-Prop wat nou op VYZ is is lekker grof. Ek sal finale berekeninge maak sodra ek die nuwe rev-counter het maar sy maak verseker meer as 130PK sonder om te hard te boost, en dis hier by ons op 5000 voet plus nie by die see nie. Ons sal maaar 'n "Daar en Terug" vlug moet reel :D :D

Groete,
Rudi
GerhardRossouw
Power off stall
Closest Airfield: Fisantekraal
Has liked: 1 time

Unread post by GerhardRossouw » Sun Oct 23, 2011 5:39 pm

Hi Rudi

Julle ouens daar in Gauteng maak my jaloers. Die feit dat julle in daai klein "poket rocket" kan inklim en `n paar draaie vlieg maak my :mrgreen:
KR2
ZS-UIR
Goose1
Frequent AvComer
Closest Airfield: FAWB
Has liked: 13 times
Been liked: 115 times

Unread post by Goose1 » Sun Oct 23, 2011 6:36 pm

Rudix wrote:sy maak verseker meer as 130PK sonder om te hard te boost

Groete,
Rudi
:?: :shock:
Hans de Beer
AME A and H
PPL A and H
RV8 ZU-KEA
Aviat Husky ZS-MEN
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 6:58 pm

Goose1 wrote:
Rudix wrote:sy maak verseker meer as 130PK sonder om te hard te boost

Groete,
Rudi
:?: :shock:
Maklik :D :D Om die prop wat op die enjin is teen 3550 rpm te draai in die lug is net oor 130PK nodig.
Willie
1k poster
1k poster
Closest Airfield: Hippo Pools
Has liked: 4 times
Been liked: 3 times

Unread post by Willie » Sun Oct 23, 2011 7:02 pm

Rudix wrote:[.......maar sy maak verseker meer as 130PK sonder om te hard te boost, en dis hier by ons op 5000 voet plus nie by die see nie. Ons sal maaar 'n "Daar en Terug" vlug moet reel :D :D

Groete,
Rudi
Hoe seker is jy? :^o [-X
Sien is glo :wink:
ZS-UJC Hatz Bi-plane
ZS-UGS Evans VP 2
ZS-UNC & ZS- UUJ KR2
Beachcraft Musketeer ZU-VMM
ZS-EYT Siai Marchetti 205
Jabiru J400 ZU-VHB
Zenith 601 XL ZU-DVN
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 7:07 pm

Willie wrote:
Rudix wrote:[.......maar sy maak verseker meer as 130PK sonder om te hard te boost, en dis hier by ons op 5000 voet plus nie by die see nie. Ons sal maaar 'n "Daar en Terug" vlug moet reel :D :D

Groete,
Rudi
Hoe seker is jy? :^o [-X
Sien is glo :wink:
Doen maar self die somme! Watter diam/pitch is jou prop? Max rpm?

Jy sal dit moet glo as ek verby jou gevlieg kom :D :D :D
krjockey
Frequent AvComer
Closest Airfield: Matsapha
Has liked: 3 times
Been liked: 6 times

Unread post by krjockey » Sun Oct 23, 2011 8:22 pm

Rudie, is daardie som nie net geldig vir statiese RPM nie?
Goose1
Frequent AvComer
Closest Airfield: FAWB
Has liked: 13 times
Been liked: 115 times

Unread post by Goose1 » Sun Oct 23, 2011 8:28 pm

Rudix wrote:
Maklik :D :D Om die prop wat op die enjin is teen 3550 rpm te draai in die lug is net oor 130PK nodig.
[-X [-X [-X [-X
Last edited by Goose1 on Sun Oct 23, 2011 8:29 pm, edited 1 time in total.
Hans de Beer
AME A and H
PPL A and H
RV8 ZU-KEA
Aviat Husky ZS-MEN
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 8:29 pm

krjockey wrote:Rudie, is daardie som nie net geldig vir statiese RPM nie?
Nee, reeds nie want dan is die prop "ge-stall" as die lemme se pitch oor ongeveer 17 grade is. Dit is nie baie akuraat nie omdat daar so baie onbekende faktore is maar toe ek nog RC pylon racing gevlieg het het dit redelik naby gekom, soos ook die teoretiese maksimum spoed. Mens moet ook temperatuur, lugdruk en lug digdheid in ag neem. Die vorm/airfoil/lem dikte/breedte van die prop het ook 'n invloed.
Rudix
1k poster
1k poster

Unread post by Rudix » Sun Oct 23, 2011 8:30 pm

Goose1 wrote:
[-X [-X [-X [-X
:?: :?: :?: :?: :?:

Return to “KR”