Non ICASA approved radios

Members of SAMAA have volunteered to monitor this forum from time to time. Please read the Terms & Conditions of it's use in the announcement within the forum.

Moderator: Moderators

Mike Brews
Heli Pilot agrees to buy Super.
Closest Airfield: Barnstormers
Has liked: 0
Been liked: 0

Re: Non ICASA approved radios

Unread post by Mike Brews » Wed Aug 13, 2014 10:21 pm

Alcon,

I beg to differ, I am a SMC member and I monitor the "Ask SAMAA" on a regular basis. In fact, it is one of my tasks to do so. I do not always respond to posts as I may not have all the detail at hand to respond immediately. Once I have gathered the correct information, I normally respond the same day or so.

In this instance, I know that Marthinus is waiting to have a meeting on this subject with the underwriter of the insurance (currently on leave) and not the broker. I too am concerned about the matter of ICASA and a while back I posted a link to the legislation as it is published on the ICASA web site. The rules are there for anyone to look up about type ratings, no secret.

I also want an unequivocal statement from the underwriters of the policy on the matter of ICASA type rated equipment. I would also like to see that each member has a copy of this insurance as I believe that I am paying for it in my subs to SAMAA. Just as I receive a copy of any insurance that I have taken out in a group scheme.

Kind regards

Mike Brews
Kind Regards
Mike Brews
074 303 1533
brews.mike@gmail.com
"Aviation, like the sea, is not inherently dangerous; but it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, or neglect"
garethbarry
Pre-take off checks
Closest Airfield: lion park

Unread post by garethbarry » Thu Aug 14, 2014 6:25 am

=D> Mike, thanks very much! And thanks for the (excellent) post, this will go a long way towards relieving the tension. Hold thumbs for the meeting between Marthinus and the insurer! Also, glad to see we are all seeing eye to eye in terms of needed clarity from the insurer. Once again, thanks Mike, much appreciated! =D>
danie.e
Tree Tousand
Tree Tousand
Closest Airfield: Henley
Has liked: 83 times
Been liked: 257 times

Unread post by danie.e » Thu Aug 14, 2014 9:35 am

If there is a "legal" reason why it cannot be published, It would be interesting to know what this reason is. Once a document has been given to more than one person, it is in public domain so it makes no sense why it may not be publicised. I think it is the insurer that does not want their opposition to see their charges, terms and conditions etc.

I am sure we have an attorney among our members that can quickly clairify this "legal" issue.

Klaas, if I am not insured, give me one single VALID reason why I must pay !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mike, thanks for your input here. I think there is a lot of us that are eagerly awaiting a response from the insurer.
Danie.e
Don't just stik it, Drastik it
S.A. Agent for CY Models, King Max servos and Amass servo leads. Reseller of RCGF Petrol engines, Smartfly powerboxes, SkyRC Chargers and Power Supplies - http://www.aspaviation.co.za
tanglefoot
Fower Tousand
Fower Tousand
Closest Airfield: FAGC
Has liked: 8 times
Been liked: 2 times

Unread post by tanglefoot » Thu Aug 14, 2014 10:07 am

Why is it that everybody wants everything for free :?:

People want the best equipment and the best service (and I'm not excluding myself here) but they are unwilling to pay 'local' price for someone who carries stock of stuff that only sells to a few people. When their new toy breaks the LHS is the first port of call for spares.

SAMAA regulate the hobby. They negotiate higher flight ceilings and secure transmission frequencies (not as important now but it was done for our benefit). They discuss matters with the powers that be to ensure that we can continue to fly in an environment where other peoples lives depend on us doing so safely. They continue to look after the best interests of our hobby despite individuals 'doing their own thing'.

SAMAA is fundamentally not a standalone organisation. SAMAA is a conglomeration of SIGS and Clubs and even individuals (although the benefit to an individual who does not belong to a SAMAA club or SIG is zero imho). You pay membership to clubs, SIGS and SAMAA depending on your specific interests. Each one provides a service and promotes their specific interests.

There is a choice. You can be like the rest of South Africa and benefit from everybody else's hard work and complain bitterly that everyone else is not doing enough to make your life comfortable or you can join up and be part of the program. Danie, THAT is why we should belong to SAMAA.
Wings are for fairies. Runways are for models...........................................
Don't get caught by Business Directory Scams. Facebook https://www.facebook.com/groups/55011156703/
Historical info on stopwbd.za.org
Klaas
1k poster
1k poster
Closest Airfield: Nelspruit

Unread post by Klaas » Thu Aug 14, 2014 10:20 am

Danie, is hierdie die rede hoekom jy oor ICASA en 'n misrabele R20 per jaar 'n bohaai maak? :

http://www.aspaviation.co.za/ProductDet ... img_pk=154
DC→AC™ Ω ♪♫♪ Hoë Spanning ♫♪♫ ℅ Elektries Onbeperk Δ → ∞ Voorsprong deur tegnologie ☼ №① ... ҉. ∞∞∞∞. ҉
Gary Lees
Lining Up - unmanned
Closest Airfield: FAOR
Has liked: 5 times
Been liked: 1 time

Unread post by Gary Lees » Thu Aug 14, 2014 10:51 am

I must add that my concern is that I want to know what I am paying for. I happily pay the money for both myself and my son, but I want to know what I am paying for and what I am getting in return. The amount of money is irrelevant, it is what I am getting for my money.

I do not want to be happily flying in the belief that in the event of something going wrong, (the equipment is electronic, and can go wrong without notice) then I am in a heap of trouble.

I look forward to this issue being sorted out and we can all get back to taking part in the hobby we love.
Klaas
1k poster
1k poster

Unread post by Klaas » Thu Aug 14, 2014 11:18 am

Sorg dan dat jy met goedgekeurde toerusting vlieg. Ondersteun plaaslike winkels wat ICASA goedgekeurde radio verkoop en weet jy is gedek. Dit is omdat mense nie die regte roete wil volg nie dat hulle kla as dinge nie na hulle eie wil loop nie.

Deur te probeer druk plaas om ongoedgekeurde toerusting toe te laat is 'n 3de wêreld benadering. Volgende wat gebeur is dat iemand met 'n substandaard radio vir jou skade, berering of dood veroorsaak dan spring iemand op en beskuldig die klub en SAMAA vir die ongeluk omdat hulle kwansuis nie standaarde hoog gehou het nie. Dalk nie nou nie, maar oor 5 of 10 jaar wanneer hierdie hele drukgroep se gekla vergete is, is iemand se kind dood weens gebruik van die substandaard radio en waar is die drukgroep dan?

Plaas eerder druk om standaarde hoër te maak as om te daal. As daar dan steeds fout inkom met ‘n ICASA goedgekeurde stelsel, dan weet ek ten minste die versekering staan agter my. Om eenmalig ‘n paar honderd of paar duisend rand meer te betaal vir die regte toerusting is kleingeld teenoor ‘n eis van R15miljoen sou so groot eis ontstaan.
DC→AC™ Ω ♪♫♪ Hoë Spanning ♫♪♫ ℅ Elektries Onbeperk Δ → ∞ Voorsprong deur tegnologie ☼ №① ... ҉. ∞∞∞∞. ҉
danie.e
Tree Tousand
Tree Tousand

Unread post by danie.e » Thu Aug 14, 2014 11:38 am

Soos met enigiets in die lewe, is daar altyd iemand wat 'n ding uit verband ruk. In hierdie geval is dit jy Klaas. Die feit dat ek 'n radio invoer en verkoop het niks uit te maak met die vraag oor versekering nie.

Die feit dat jy die keuse maak om my aan te val oor 'n legitieme vraag wat jy in werklikheid nie kan beantwoord nie, sal nie die vraag verander of laat wegraak nie. Ek verstaan regtig nie jou motivering daaragter nie.

Of R20.00 nou in jou opinie 'n misrabele bedrag is of nie, feit bly staan dat as ek NIE verseker is nie, WAAROM moet ek dit betaal? - dis MY geld en ek het dit nie gesteel of van iemand af verduister nie.

Omdat ek 'n gehoorsame landsburger is, betaal ek ledegeld aan SAMAA aangesien dit 'n wetlike vereiste is. Daar word NERENS van my verwag om vir iets te bataal waarvoor en geen voordeel kry nie al is die bedrag hoe klein. Die feit dat SAMAA 'n versekeringspolis beding namens lede is nie 'n verskoning om geld van my te in daarvoor as dit my as SAMAA lid NIE BESKERM NIE.

Sou die antwoord terugkom dat ek wel gedek word met 'n radio wat aangekoop was voordat die ICASA storie (OF as dit 1 van 5 was wat ingevoer is vir eie gebruik) in werking gekom het, dan sal ek die eerste een wees wat my dank daaroor uitspreek. Tot dan, is daar 'n antwoord verskuldig ten opsigte van dekking met die gebruik van "nie ICASA goedgekeurde" radios.
Danie.e
S.A. Agent for CY Models, King Max servos and Amass servo leads. Reseller of RCGF Petrol engines, Smartfly powerboxes, SkyRC Chargers and Power Supplies - http://www.aspaviation.co.za
Klaas
1k poster
1k poster

Unread post by Klaas » Thu Aug 14, 2014 12:24 pm

NEE! Dit is nie ek wat dit uit verband ruk nie. En, dit het ALLES te doen met versekering. Jy weet al jare lank dat radios ICASA goedgekeur moet wees, ongeag die versekering. Tog verkies jy om dit te minag en dit steeds te doen. Nou probeer jy die reëls verander om jou te pas, dit is duidelik 'n verskuilde agenda. Dit was nog al die jare so dat versekering slegs van toepassing is waar die wet gehoorsaam word. As jy met ‘n kar ‘n ongeluk maak en die bande is glad of die gladde bande die oorsaak is of nie, jammer die versekering betaal nie uit nie. Ek kan vir jou ‘n besigheid noem wat ook radios ingevoer en begin verkoop het, maar toe hy genader is en verduidelik is dat dit onwettig is, het sy helle voorraad radios van die mark onttrek en eers deur die hele ICASA goedkeuring proses gegaan met die koste daaraan verbonde. Nou is sy radios goedgekeur en elke SAMAA lid wat dit gebruik is verseker.

Watse vraag kan ek nie antwoord nie? Of die versekering nie sal uitbetaal nie? Ek het dit sekerlik duidelik laat verstaan dat jy moet ingevolge die wet optree vir die versekering om uit te betaal. Dit is nie eers nodig om genoem te word nie. Op bladsy 3 van hierdie gesprek het ek reeds my menig gelug dat die versekering geen verpligting het om uit te betaal indien onwettige radios gebruik word nie. Ek weet nie waar kom jy daaraan dat ek die vraag nie beantwoord het nie. So om dit vir jou in eenvoudige taal te beantwoord wat ‘n graad eentjie behoort te verstaan, NEE, die versekering het geen verpligting om uit te betaal in die geval van ‘n ongeluk met ‘n nie goedgekeurde radio nie. En nee, ek het geen belang in enige versekeing mpy. nie. Ek het wel al voorheen deur die proses gegaan en was nie betaal nie omrede hulle gesoek het tot hulle fout kry. Dit was huisversekering en die hele eis was afgekeur a.g.v. iets wat NIKS met die inbraak te doen gehad het nie. Daarna het ek baie tyd en koste aangegaan om dit verander te kry vir die betrokke eis, maar sonder sukses. Dit is hoekom ek weet. Ek wil net die SAMAA lede daardie frustrasie en verlies spaar.

As jy met nie-goedgekeurde toerusting wil vlieg is dit jou keuse, NIE SAMAA sin nie. As jy dit nie wil betaal nie, gee jou SAMAA lidmaatskap op en neem dan ook genoeë daarmee dat SAMAA geregistreerde klubs jou kan weier om by hulle te vlieg. As die klub weet dat jy nie verseker is nie en hulle laat jou toe, dan het enige eiser die reg om teen hulle ook te eis en al die lede kan moontlik daaronder lei.

Omdat ek 'n gehoorsame landsburger is, betaal ek ledegeld aan SAMAA aangesien dit 'n wetlike vereiste is.” Dit is dan jy wat die ICASA reëls oortree en met “onwettige” radio vlieg. Daar is dan mos niks “gehoorsaam” daaraan nie.

Die versekering kan moontlik besluit om onwettige radios toe te laat. Dit sal hulle besluit wees maar soos die algemene wet nou staan het hulle geen verpligting daartoe nie. Indien hulle dit toelaat dan laat dit die deur oop vir ander gebiede om dit in die hof te gebruik en te vereis dat hulle uitbetaal selfs in die geval van onwettige handeling, soos bv. die gladde bande.

Weereens, dit is nie ek wat dit uit verband ruk nie, ek wil net hê dat die mense die regte pad volg. Dit is duidelik die wat nie-goedgekeurde radios verkoop en gebruik wat ‘n bohaai maak en dinge uit verband wil ruk. Nou wil jy net soos ‘n taxi bestuurder wat oor ‘n rooi lig ry vir my kom vra: “Wat is jou probleem?” Maar aan die ander kant wil jy kla oor die ouens wat FPV by die klubs wil vlieg. Ek verwag regtig meer van jou.
danie.e
Tree Tousand
Tree Tousand

Unread post by danie.e » Thu Aug 14, 2014 1:52 pm

Klaas,

Alle nuwe radios wat ingevoer word MOET ICASA goedgekeur word - GEEN twispunt.

As iemand tot en met 'n maksimum van 5 radios invoer vir eie gebruik, dan hoef dit nie ICASA goedgekeur te word nie - GEEN twispunt.

Enigiemand wat 'n radio het wat voor die wetgewing ingestel is, mag daarmee vlieg en daar is GEEN wetgewing wat die gebruiker nou DWING om 'n nuwe radio te koop nie - GEEN twispunt.

TWISPUNT: Sal die versekering 'n eis betaal as enigiemand met een van die laaste twee opsies 'n ongeluk maak?

TWISPUNT: Indien die verekeraar besluit om agter die ICASA storie weg te kruip en besluit om NIE 'n eis te betaal nie, hoekom moet 'n lid dan versekering betaal?

Ek prober geen drukgroep vorm of is deel van 'n drukgroep nie. Ek soek net 'n antwoord en derhalwe verstaan ek nie jou hele relaas daaromtrent nie.

Ek probeer nie die wetgewing omseil nie so verstaan nie jou gehaper daarop nie

Ek prober nie mense beinvloed om NIE goedgekeurde radios te koop nie.

Ek probeer derhalwe geen reels verander om my te pas nie, en het ook geen verskuilde agenda nie. Ek versoek jou derhalwe nou om op te hou met jou neerhalende stellings aangesien jy nou begin persoonlik raak, en is dit nou baie duidelik dat jy 'n persoonlike vete met my het. Ek versoek jou dus met alle respek om wat ookal dit is met my in privaat gesprek op te neem en dit van die forum af te hou. Jy het my e-pos adres en kan jou gal daar na hartelus gaan braak.

AL WAT EK WIL UITVIND is of die versekering sal uitbetaal indien 'n eis ontstaan of nie, en as dit negatief is, waarom moet ek of enigiemand ander dan vir versekering betaal indioen dit ons NIE DEK nie.

NB! Hierdie vraag geld vir almal wat WETTIG met produkte vlieg wat NIE ICASA goedgekeur is nie.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Danie.e
Klaas
1k poster
1k poster

Unread post by Klaas » Thu Aug 14, 2014 4:26 pm

As iemand tot en met 'n maksimum van 5 radios invoer vir eie gebruik, dan hoef dit nie ICASA goedgekeur te word nie - GEEN twispunt.
Verkeerd. Die nuwe regulasies sê:

10. EQUIPMENT IMPORTED FOR PERSONAL USE
(1) Equipment imported into South Africa by an individual for personal use must be declared at Customs and be subjected to approval processes of the Authority.
(2) Equipment which does not meet the Authority’s technical standards will be confiscated and destroyed.
(3) An individual is limited to ten (10) units per year.
So, sou iemand nou vir persoonlike gebruik 'n radio invoer en dit nie laat goedkeur nie, is hy onwettig en het die versekering nie nodig om uit te betaal nie. Dit is al voorheen genoem.

Indien hy sy toerusting vir persoonlike gebruik ingevoer laat goedkeur is hy gedek deur die versekering.
Enigiemand wat 'n radio het wat voor die wetgewing ingestel is, mag daarmee vlieg en daar is GEEN wetgewing wat die gebruiker nou DWING om 'n nuwe radio te koop nie - GEEN twispunt.
Korrek. Die nuwe regulasies par. 3(2) sê:
(2) All equipment for which a valid ICASA Type Approval Certificate was issued prior to the promulgation of these Regulations will remain valid pursuant to these Regulations.
Dit is in die dokument soos voorheen na verwys. Let wel, dit sê hier daar moes ‘n geldige ”ICASA Type Approval Certificate” voor gewees het. Indien wel is dit steeds geldig en kan die versekering nie weier nie.

Daar was wel voorheen gesê ‘n persoon kon toe 5 stelle ingevoer het vir persoonlike gebruik, maar inligting of dit goedgekeur moes word of nie is vaag en ek kry niks op die net nie. Handel soos volgens wat hierbo gesê is dat die wel voorheen goedgekeur moes wees tot anders bewys of gestaaf.
TWISPUNT: Sal die versekering 'n eis betaal as enigiemand met een van die laaste twee opsies 'n ongeluk maak?
Nuwe radio vir persoonlike gebruik ingevoer en goedgekeur deur ICASA – Ja, versekering sal dit dek. Nie goedgekeur nie – Nee, jy is nie gedek nie en die versekering is nie verplig om uit te betaal nie

Word ou toerusting gebruik wat voor die nuwe regulasies wettig was en nou in ‘n ongeluk betrokke is. – Ja, dit is wettig as dit voorheen ICASA goedgekeur is en die versekering behoort dit as ‘n wettige eis te hanteer. So persoon kan vir die hof versoek om dit af te dwing. - As dit voorheen nie goedgekeur was nie, moet die versekering die teendeel bewys voor hulle die kan afkeur. Hoe lank moet jy jou fakture bêre? As dit 'n radio model is wat nie voorheen in SA in die mark beskikbaar was nie en dus nie voorheen "Type Approval" ontvang het nie, het jy 'n probleem.

Verdere punt afgelei uit die polis dokument – Indien ‘n persoon nie redelike voorsorg getref het om ‘n ongeluk te vermy nie is hy nie gedek nie in geval van ‘n ongeluk. M.a.w. as jy weet daar is tegniese probleme met jou toerusting, al is dit ICASA goedgekeur, en jy hou aan om dit te gebruik, dan is jy aan die verkeerde kant.
TWISPUNT: Indien die verekeraar besluit om agter die ICASA storie weg te kruip en besluit om NIE 'n eis te betaal nie, hoekom moet 'n lid dan versekering betaal?
Die versekering het nie nodig om weg te kruip nie, die reëls is duidelik en eenvoudig.

Hierdie goed is al voorheen genoem of na verwys en julle hou aan om daarteen te skop. Dit is hoekom ek wil hê mense moet verstaan hoe dit is en nie heeltyd die gekerm lees en verward word nie. Mense word maklik beïnvloed en gevolglik ongelukkig oor iets wat hulle nie weet wat aangaan nie. Tog is dit reeds vir hulle gegee en hulle moet dit net lees. Dit is duidelik dat dit nie gelees word nie.

As inligting beskikbaar is en duidelik om te verstaan en iemand hou aan daarmee om ander stories te praat as wat gegee is, dan is daar niks verkeerd om hom daarop te wys nie. Na wie anders moet ek verwys as ek ‘n persoon adresseer. Verstaan dit duidelik, ek het GEEN persoonlike vete teen jou nie. Ek herhaal GEEN. Inteendeel, ek sal graag ‘n dag saam met jou op die vliegveld spandeer. Ek het GEEN gal te braak nie. Ek herhaal net die inligting soos wat reeds beskikbaar is en oor gekommunikeer is en wys op foute wat daaroor gemaak is.

Ek speel die bal, nie die persoon nie, maar soms moet die persoon wat die bal in die hand het geduik word en altwee kan seer kry. Met ander woorde, ek kyk na rede vir redenasie. Kan ek dus vra, wie is hier wat self goedgekeurde radios gebruik maar wat wel teen die regulasies is en ongelukkig is dat die versekering moontlik nie sal uitbetaal sou iemand ander met ‘n nie-goedgekeurde radio ‘n ongeluk maak. Is dit nie juis die wat nie-goedgekeurde radios gebruik wat kla oor die versekering nie?

Die inligting en nuwe regulasies deur ICASA gegee maak nie onderskeid tussen Model RC en ander toerusting nie. Tensy ICASA met ander inligting en regulasies kom is daar geen ander waarop gehandel kan word nie.
Gary Lees
Lining Up - unmanned
Closest Airfield: FAOR
Has liked: 5 times
Been liked: 1 time

Unread post by Gary Lees » Thu Aug 14, 2014 5:06 pm

Ok I have one of the first Futaba 14MZ radios brought in by the local distributor and bought from the LHS. When this set came into the country, there were no stickers etc. Now, how do I know if this is an approved radio?
The radio is in excellent condition is fully serviced by the correct and approved people.
Now, where do I stand?
Klaas
1k poster
1k poster

Unread post by Klaas » Thu Aug 14, 2014 5:22 pm

Ek offer jou R500 vir die radio. :^o :lol:

Gaan na die handelaar waar die radio gekoop is en volg dit terug tot by die invoerder. Die invoerder behoort vir jou 'n afskrif van die sertifikaat te kan gee. Dit sal seker Redipak wees. Hulle produkte sal heel waarskynlik goedgekeur wees, hulle is al lank in die besigheid en weet hoe dit werk..
Andre vd Merwe
Engine full power confirmed
Closest Airfield: Munster

Unread post by Andre vd Merwe » Thu Aug 14, 2014 6:43 pm

Does the receiver fit into the ICASA picture.
Andre
Klaas
1k poster
1k poster

Unread post by Klaas » Thu Aug 14, 2014 7:02 pm

Nee, net die sender, gewone ontvangers send geen sein uit nie. Maar, met die telemetrie ontvangers wat inderwaarheid ook 'n sender is, behoort dit ook goedkeuring te kry.

Ek weet net nie hoe wettig die 5.8Ghz video senders is nie. 5.8 is net soos 2.4 'n ongelisensieerde band maar al die toerusting wat uitsend moet goedgekeur word. 2.4 mag tot 100mW uitsend en die 5.8 band tot 1,000 mW / 1 watt.

Return to “Ask SAMAA”